Mega tresky s Filipem

Ahoj přátelé, včera mi do kempu přijel můj kamarád Filip, který dovezl nové řady nástrah, prutů a navijáků které měl v úmyslu otestovat. Vše jsme si tedy při celkem rozfoukaném včerejším dni pečlivě připravili a podle předpovědi jsme se rozhodli, že následující den, tedy dnes vyrazíme již v 5 hodin ráno na mé oblíbené podmořské hory. V plánu bylo vyzkoušet především jigovací pruty a veliké gumové nástrahy v napodobeninách makrel, sleďů i různých treskovitých ryb.

Musím podotknout, že doba jde dopředu a s ní i výrobci nástrah, jelikož tak věrohodné napodobeniny jsem prozatím ještě nikdy neviděl. Nástrahy pracovaly na výbornou, především na napodobeninu sledě se mi dnes podařilo ulovit sedm přes-metrových obecňaček z hloubek od třiceti až do sto dvaceti metrů. Poctivé oťukávání u dna a pomalé vedení nástrahy nahrávalo do karet i halibutům, na které jsme bohužel neměli štěstí. Tedy ne tak úplně, Filip ho tam skutečně měl, na halibutový systém s malým kelerem, po pár minutách boje mu ovšem bohužel upadl. Tak jako vždy jsem vše poctivě zdokumentoval a tak se mi materiály pro zimní střih videoklipů pěkně hromadí a věřím, že se máte na co těšit.

Konkrétně dnešek byl opravdu extra zajímavý, což dozajista vyjadřují už jen samotné fotky s úlovky společně s nádherným pozadím slunečného dne. Nefoukalo, byl příjemný drift na chytání, super teplota na opalovačku a ryby spolupracovaly na výbornou. Jedinou kaňkou na dnešním vydařeném dni vidím trojháček, který jsem si nešikovně zapíchnul do prstu. Naštěstí mě Filip pomohl se vysvobodit, muselo přijít na řadu protáhnutí háčku skrz kůži na prstu, ušmiknutí hrotu háčku za protihrotem a potom už jen protáhnutí zpět. Pokud by byl zájem o nahrání krátkého video z této procedury, mohu ho připravit.

Zatím přeji všem hezký zbytek dne, Petrův zdar!